egen dumhet

2011-02-25
kl 13:51:42


källa

Vi har silverfiskar här på jobbet. Eller har och har. Hade. Mindre kul kan man tycka.

Där det finns mest är på toaletterna, men nu har anticimex varit och spritt ut någonting så att de ska dödens dö. Det innebär att de krälar omkring i giftet för att sedan bli långsamma och dö. Det är bara det att de syns mer nu eftersom de är så långsamma i väntan på döden.

Det jag ville komma till är att jag är stenkorkad. Istället för att snabbt gå in på toa, göra det man ska och sedan snabbt ut därifrån. Så går jag långsamt in medan jag sneglar omkring mig i jakt på att få syn på en äcklig liten varelse. När jag sitter på toan sneglar jag omkring mig för att se om jag missade någon på väg in. Och när jag tvättar händerna så sneglar jag omkring mig. Till och med när jag är på väg ut så kastar jag några sista blickar mot golvet för att se om jag får syn på någon liten jävel.

När man kommer ut därifrån så kryper det i hela kroppen och det börjar klia överallt. Det är så äckligt!!

Där har ni min dumhet, plus att jag skriver det här idiotiska inlägget om hur äckliga de är och hur dum jag är. Dessutom så googlade jag fram en bild på en liten jävel eftersom jag aldrig sett någon! Det innebär att jag är ännu mer äcklad nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0