jippiee

2011-03-01
kl 09:06:01
En vacker dag ska jag ha ihjäl hundjäveln.

Igår hade jag en fruktansvärd huvudvärk, ni vet sån där när man kisar för att allt är för ljust och smärtsamt? Anders var ute med Arthur vid 22.30 och Malte satt och ylade vid dörren. Jag tyckte då att det kanske inte var en så bra idé att väcka grannarna (som har småbarn) så jag tog upp idioten i sängen. Då var han tyst, efter ett tag upptäcker jag att det är alldeles blött.
Vad har han gjort? Jo, pissat på Anders täcke och lakan. Plus att det hade gått igenom till bäddmadrassen. Jag var ordentligt jävla arg och det gjorde inte huvudvärken bättre.
Resultat av gårdagen blev alltså att jag är trött som fan idag och misstänker skarpt att huvuvärken kommer fortsätta. Det känns som det just nu i alla fall.


mindre populär just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0