Gnäll och måsten

2011-02-28
kl 10:29:00
Beslutsångest är min bästa vän nu för tiden..
Ska jag göra si eller ?
Höger eller vänster?
Den
eller den?

Mår illa vid tanken på mat, allt luktar äckligt och får mig att må illa. Jaja, jag vet. Nu kommer frågan om jag, precis som alla andra, är gravid? Men svaret på den frågan är Nej.

Jag är bara så jävla leds just nu. Sen att man dagligen får höra gnäll och "det var bättre förr.." och bara jävla tjat och skitsnack får mig att bli irriterad. Står man upp för vad man själv tycker och säger emot när någon säger något, enligt mig, orättvist, då jävlar får man höra..

Enklast är att bara undvika. För jag har inte energin som krävs för att ta fighten.

Jag tycker inte om alla dessa "borden"(?!).
Jag borde gå och kolla om min syn har blivit sämre eftersom jag alltid har huvudvärk.
Jag borde göra sånt som gör mig glad, men den energin finns inte just nu.
Jag borde göra sånt som jag inte riktigt vill skriva här i bloggen.
Borde, borde, borde. Arg.


bild från balkvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0