Big Brother 2011

2011-02-18
kl 09:03:43

bildkälla

Big Brothers hemsida står det under Toalettbilden "Den som sitter här några gånger får en kändisstjärt".

Kändisstjärt tycker jag kanske är att ta i. Möjligtvis att man får en "jag-villl-väldigt-gärna-få-mina-15-minuter-i-rampljuset-stjärt". Fast, en del hänger ju sig faktiskt kvar och blir "kändisar" Typ Kitty (som jag för övrigt verkligen gillar!!)

Jag kan för mitt liv inte förstå hur någon kan söka till Big Brother och bli filmad dygnet runt. Ledsen Toby, men det är sant! Jag tycker det är kul att titta på när andra gör bort sig och blir filmade dygnet runt men jag skulle aldrig göra det!!

Hemskt vad pinsamt när man kommer ut. För om du är ditt vanliga tråkiga jag så är det inte en chans att du får vara kvar i 100 dagar. Det är de extrema människorna som gör bort sig som får vara kvar till slutet. Vem vill titta på ett gäng tråkiga Svenssons?

Nä, det ska bli kul att se om det är lika kul som när jag var yngre. BB börjar på söndag 20 februari klockan 21.00 i tv11. Måste fråga Anders om vi har tv11!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0