Morgonpigga hundar

2011-02-19
kl 08:40:10
Så här är det att ha morgonpiggahundar.. Jag har varit vaken i 45 minuter redan, tjohoo! Och sen kan jag inte somna om heller.


Idag kommer det folk hit så jag ska nog ta och dammsuga lite, kanske sätta igång en tvätt också. Det är ju släktträff ikväll kl 18, så vi ska ha förfesten här så hundarna inte behöver vara ensamma så länge! Jag är verkligen inte på festhumör, är bara trött och vill mysa. Men det är sällan släktträff så det är bara att gaska upp sig och dra på en klänning!

Ska ta och kika lite bloggar och så nu, sen ska jag ta och sätta igång en tvätt och plocka upp i köket och vardagsrummet. Efter det borde jag lämpligtvis hitta kläder jag ska ha ikväll. Ca 13.00 kommer tjejen som ska köpa våran 140cm säng.. Sen ska vi ta en superlång promenad med vovvisarna så att de är trött nmär vi sticker. De ska ju ändå vara ensamma i typ 5 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild
RSS 2.0